ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ماه آسمان ما

هفته ششم بارداری

1393/5/18 13:20
نویسنده : مامان سمیه
180 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم الان من و تو تو هفته 6 بارداری هستیم و خدا رو هزار هزار بار شکر تو اصلا مامان رو اذیت نکردی، الهی قربونت برم که اینقدر بچه اروم و نازی هستی.محبت این روزهای من و بابا رنگ و بوی خاصی داره و اصلا نمیدونیم با چه زبونی خدا رو بابت بودن تو شکر کنیم.زیبا همونطور که گفتم باید 10 شهریور برم سونو و تا اون موقع باید فقط قرص کلسیم مصرف کنم که امروز باباجون از بیمارستان گرفته و عصری برام میاره. هنوز به خانواده هامون هیچی از بودن تو نگفتیم، فقط به چند تا از دوستای نزدیکمون گفتیم و اونا هم بسیار خوشحال شدن و ذوق کردنجشن پنجشنبه شب اسیه و حمید اومدن خونه مون و شب هم موندن و دیروز ظهر رفتن، از مسافرت برای تو یه بلوز و شلوار تو خونه ای شیری رنگ با توپای نارنجی اوردنبغلاونقدر ذوق کردم که نگو...اصلا انتظار نداشتم.دستشون درد نکنه ایشالا برای نی نی خودشون ببریممحبت امروز بابا دو شیفت سرکاره و منم عصری میرم سرکار...منتظرم تا تو زودتر بیای و من دیگه نرم سرکار و همش مشغول مراقبت و بازی با تو باشم هستی عزیزمبوس

پسندها (1)

نظرات (2)

parisa
18 مرداد 93 13:21
مامانی و بابایی
19 مرداد 93 8:18
ممنون که سر زدی ان شالله به سلامت بدنیا بیاد
مامان سمیه
پاسخ
خواهش میکنم. ایشالا