ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ماه آسمان ما

غزل مامان سرماخورده

1394/8/4 14:04
نویسنده : مامان سمیه
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم، فدای معصومیتت بشم عزیزدلم. این روزها سرماخوردی و ما مجبوریم برای بهتر شدنت بهت دارو بدیم، خیلی سخت دارو میخوری، حق هم داری دلبرکم بدمزه ن خطا الهی فدات بشم همه ش به خاطر سلامتیه خودته بوس دیروز بردیمت دکتر که گفت سرماخوردگیه کم رو به متوسطه و با مصرف دارو ها زود خوب میشی محبت

از وقتی سرماخوردی کمتر غذای کمکی میخوری ولی از دیروز با پخش فیلمی که بابا با موبایل ازت گرفته سرتو گرم میکنم و بهت غذا میدم، وقتی حواست پرته فیلمه خوب غذا میخوری بغل 

روز تاسوعا رفتیم خونه مامان بزرگ من ولی روز عاشورا من و تو خانه بودیم و بابا رفت عزاداری محبت 

چند روزیه یاد گرفتی وقتی صدات میکنیم میگی ها...انقدر بامزه میگی ها که دلمون میخواد درسته قورتت بدیم بوس همش میگیم غزل بعد شما میگی ها...وای خدا خیلی بامزه و شیرین میگی عزیزدلم بغل

احتمال زیاد چهارشنبه بریم شهر بابا جون و جمعه برگردیم، امیدوارم اذیت نشی دلبندم محبت خیلی خیلی دوستت داریم غزلم. الان که دارم این مطلب رو مینویسم تو تختت داری بازی میکنی ...چند دقیقه س که بازی نمیکنی و فکر کنم خوابت برده دختر قشنگم محبت چند شبیه تو اتاقت بخاری گذاشتیم، خیلی زحمت داشت و کلی وسیله جابجا کردیم ولی همه فدای سر دختر نازنینم بوس

هنوز خبری از سینه خیز رفتن نیست ولی خیلی خوب و زیاد رو دستات بلند میشی من فکر میکنم سینه خیز نری و یه دفعه چهار دست و پا بری، حالا ببینیم چی میشه جشن

6 ماه و 25 روز سن داری عمرم محبت

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان سمیرا
4 آبان 94 20:12
انشاالله غزلی به زودی خوب بشه. سامیارم یه خورده مریضه
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله سمیرا سامیار جون بهتره؟